NO EN

Karriere

Ledige stillinger

Vil du være med å utvikle fremtidens eiendommer?

Eiendomssjefen i R8 Management vil være ansvarlig for kommersiell oppfølging av alle eksisterende investeringer i R8 Propertys portefølje i Vestfold. Ansvarsområdet kan enkelt beskrives som fortsatt å sikre at selskapet har Norges mest fornøyde leietakere, og å maksimere inntekter og minimere kostnader.

Hvorfor R8?

Tillit, mot og engasjement.

Dette er verdiene våre, og de viktigste bærebjelkene i arbeidet vi gjør. Tillit, mot og engasjement treffer oss i hjerteroten og gjennomsyrer hele selskapet.

Som ansatt i R8 er vi opptatt av at du skal føle deg inkludert, sett og som en viktig brikke i “familien” vår. Sammen skal vi jobbe for å skape et bærekraftig samfunn, og sette kundene i sentrum. Seks år på rad har vi vunnet Norsk Leietakerindeks; en nasjonal undersøkelse som måler hvor fornøyde leietakerne er med sine respektive gårdeiere. Dette er en anerkjennelse vi setter høyt, og som vi jobber hardt for å fortjene hver eneste dag.

R8 Property ASA er et eiendomsselskap som fokuserer på utvikling, eierskap og forvaltning av bærekraftige næringseiendommer sentralt i byområder og bysentre i Norge. Folkene er det viktigste vi har, og vi er stolte av det vi skaper sammen hver eneste dag. Vi er alltid på jakt etter utvikling og gode løsninger, noe som gjenspeiler seg i visjonen vår:

Å skape en bærekraftig fremtid ved å benytte teknologi og lidenskap i måten vi utvikler og drifter eiendom på - alltid med kunden i fokus.

Rekrutteringsprosessen

I R8 er vi overbevist om at en god kultur er en forutsetning for å lykkes, både som enkeltperson og som selskap. Vi er derfor opptatt av å bli kjent med DEG og hvem du er; med andre ord alt som ikke nødvendigvis kommer frem på vitnemål og attester.

Åpne søknader håndteres kontinuerlig, og ved utlyste stillinger sørger vi alltid for en grundig gjennomgang av samtlige søknader og attester. Prosessen ledes av Chief Human Officer  (CHO), og innebærer flere steg:

Steg en

I førstegangsintervjuet får du anledning til å fortelle CHO og daglig leder hvem du er, og om din kompetanse og erfaringsbakgrunn. Vi er opptatt av dialog - du skal oppleve at vi er like interessert i deg som du er i oss.

Steg to

Hvis du går videre i prosessen, gjennomføres ofte en eller flere personlighetstester. Du vil få en gjennomgang med CHO hvor dere sammen ser på din personlige profil og kompetanse opp mot team og tiltenkt stilling. Det kan også være aktuelt å benytte arbeidsrelevante caser

Steg tre

Neste steg i rekrutteringsprosessen er et møte hvor du introduseres for flere nøkkelpersoner. Denne gangen går vi litt dypere i materien, både når det gjelder erfaring og kompetanse og selskapets kultur og miljø. Vi vil også ta en gjennomgang av caset.

Hvis vi finner “den perfekte matchen” og du blir ansatt hos oss, synes vi det er hyggelig å inkludere deg fra første stund. I preboarding-perioden - frem til du starter - ønsker vi å gi deg mulighet til å bli bedre kjent med oss ved å invitere deg til lunsjer, fagtreff og å oppdatere deg på ting som skjer hos oss.

Når første arbeidsdag kommer kan du være trygg på at ledere og kollegaer vil ønske deg hjertelig velkommen, og du vil også bli fulgt tett opp i vårt onboarding-program.

Vi håper å høre fra deg - ikke vær redd for å ta kontakt!

Fant du ikke drømmejobben?

Send oss gjerne en åpen søknad.